Hanteren Coronaregels

23 september 2020 17:15

Beste leden, vrijwilligers en sportvrienden,

Uit de bestuursevaluatie over het hanteren van de Coronaregels is gebleken dat de regels bij de jeugdwedstrijden redelijk goed toegepast worden. Bij de senioren zijn helaas veel verbeterpunten geconstateerd.

Gezien de veranderende weersomstandigheden is het van groot belang dat de Coronaregels in en nabij de kantine worden nageleefd. Anders kan er niet worden gegarandeerd dat we gebruik kunnen blijven maken van de kantine en zullen we deze mogelijk moeten sluiten.

Wij zijn afhankelijk van elkaar, dus houd je aan de regels en laat zien dat het WEL kan.

Het bestuur heeft tevens besloten dat er meer toezicht zal komen (handhavers) op het naleven van de huidige Corona regels. Wij rekenen op een ieders medewerking en begrip!

Sportieve groet van het Bestuur