Verfraaiing kantine van start

5 oktober 2020 15:00

Beste allemaal,

We zijn verheugd jullie te informeren over de start van de werkzaamheden aangaande de verfraaiing van de kantine.

De afgelopen maanden hebben we de plannen definitief gemaakt, waarbij we de Stichting, Club van 100 en de verschillende betrokken sportverenigingen hebben ingelicht over de plannen. Ook hebben we de financiering van de werkzaamheden met behulp van genoemde partijen en met behulp van een subsidie van de Provincie Fryslân rond gekregen. Hiermee staan alle seinen op “groen”.

Met de vakkundige hulp van sponsoren en vrijwilligers zijn we gestart, zodat we begin 2021 de “nieuwe” kantine kunnen gebruiken. Een aantal personen hebben recent of een tijdje geleden aangegeven mee te willen helpen aan dit mooie project.

Wil je aanvullende informatie over de werkzaamheden of ben je bereid je steentje bij te dragen betreffende de bouw werkzaamheden dan kun je dit doorgeven via [email protected].

Groeten van de werkgroep kantine!

PHOTO-2020-09-30-10-17-22.jpg