Nieuwste coronaregels m.i.v. 21-10-2020

21 oktober 2020 20:00

Aanvullende coronamaatregelen m.i.v. 21 oktober 2020
(ter vervanging van de eerdere aanvullende maatregelen d.d. 14 oktober 2020)

1. De kantine was al gesloten, nu zijn ook de kleedkamers gesloten

2. Seniorenteams mogen alleen trainen in groepen met een maximum van vier personen per groepje en met onderling 1,5 meter afstand. Er mogen meer groepjes naast elkaar trainen, maar zorg er wel voor dat de groepen van vier spelers zoveel mogelijk in vaste samenstelling trainen en dat de onderlinge 1,5 meter afstand altijd in acht wordt genomen. Zorg er ook voor dat duidelijk herkenbaar is bij welk groepje iedere speler hoort (per groepje dezelfde kleur hesjes).

3. Voor alle jeugdteams (dus t/m JO19) geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Voorlopig laten we voor de jeugdteams geen onderlinge trainingswedstrijden tussen verschillende teams toe.

4. Voor alle teams geen competitiewedstrijden.

5.  Voor iedereen geldt: Blijf na de training niet op het sportpark hangen, ga direct naar huis.

Tot zover deze maatregelen. Deze regels komen bovenop de eerder ingestelde maatregelen,
Als er weer veranderingen komen, melden we dit op deze site.

20201021_Corona_en_trainingen_en_wedstrijden.pdf