Corona update 19 November 2020

18 november 2020 20:00

Het kabinet heeft dinsdagavond 17 november nieuwe maatregelen aangekondigd om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Deze maatregelen gaan in vanaf donderdag 19 november. Voor het voetbal betekent dit op hoofdlijnen:

• Wedstrijden van alle amateurcompetities zijn tot nader order niet toegestaan.
  • Seniorenteams mogen alleen trainen in groepen van vier personen en met onderling 1,5 meter afstand.
  • Voor jeugdteams geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Zij mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging (voorlopig laten we voor de jeugdteams geen onderlinge trainingswedstrijden tussen verschillende teams toe)
  • Alle kantines en kleed- en doucheruimtes blijven gesloten.
  • Geen publiek toegestaan op de sportaccommodatie.