Club van 100 nieuws

9 december 2020 21:00

Beste leden,

Al sinds eind Jaren ‘90 zet de Club van Honderd zich in voor de verfraaiing van sportpark “De Bining” en onze kantine De Voltreffer.

Wij doen dit onder de stichting Beheer Sportaccommodatie waarin naast drie neutrale leden ook vertegenwoordigers zitting hebben van de; Jeu de Boules, Muorrekeatsen, Tennisvereniging TV Eernum, Kaatsvereniging KV Irnsum en de Voetbalvereniging VV Irnsum.

Sinds 1999 zijn onder andere de volgende grote en kleine zaken gerealiseerd met opbrengsten van de Club van Honderd: afdakje bij de Jeu de Boules baan, tribune, aanleg tegelpaden, hekwerk ingang en omheining sportpark en sportveld, aanschaf tractor voor onderhoud velden, 40 stuks zonnepanelen, bankjes. Al met al een hele lijst met zaken welke ons sportpark de afgelopen jaren heeft doen verfraaien.

Momenteel wordt de Voltreffer verbouwd en opnieuw ingericht, ook voor deze actie heeft de Club van Honderd een financiële bijdrage geleverd. Samen met de kantine commissie zullen we ervoor zorgen dat de bordjes weer een mooie plaats in de kantine krijgen.

De afgelopen decennia zijn al deze zaken bedacht en uitgevoerd onder de enthousiaste leiding van o.a. Theun, Jappie, Watze, David, Tamme en Henk. Na al deze verfraaiing te hebben uitgevoerd tijdens de laatste jaren vinden we het nu tijd om deze taken over te dragen.

We hebben Jan Sikkema en Michel Langhout bereid gevonden om de Club van Honderd voort te zetten. Wij wensen hun via deze weg veel succes en plezier in het uitvoeren en bijdragen aan de wensen van onze 5 verenigingen.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens op ons fraaie sportcomplex,

Watze, Tamme en Henk