Update coronamaatregelen VV Irnsum – 13-11-2021

17 november 2021 10:15

Per 13 november 2021 zijn er nieuwe maatregelen in werking getreden die onze activiteiten bij VV Irnsum raken door middel van de uitbreiding van het coronatoegangsbewijs (CTB). Hieronder volgt een opsomming van de huidige maatregelen:

Kantine

Iedereen vanaf 18 jaar die in de kantine wil verblijven dient hiervoor een CTB te moeten kunnen tonen. De kantine is alleen geopend in het weekend, m.u.v. walking football en trainers/leiders.

Kleedkamers

Iedereen vanaf 18 jaar die de kleedkamers wil betreden dient hiervoor een CTB te moeten kunnen tonen.

Mocht je geen CTB kunnen of willen tonen, dan vragen wij je deze ruimtes niet te betreden.

Publiek bij wedstrijden en trainingen

Per heden is het niet toegestaan om als publiek bij wedstrijden en trainingen aanwezig te zijn. Ouders/verzorgenden mogen wel hun kinderen helpen met omkleden, maar worden hierna verzocht het complex weer te verlaten.

Ook gelden nog steeds de basisregels/adviezen voor iedereen:

• Was vaak je handen met water en zeep;
  • Houd een veilige afstand van 1,5 meter;
  • Blijf thuis bij klachten en laat je direct testen;
  • Hoest of nies in je elleboog;
  • Schud geen handen.

Wij begrijpen dat niet iedereen blij is met deze maatregelen op ons sportcomplex, maar ook wij moeten ons met elkaar aan de nieuwe maatregelen houden. Wij willen iedereen vragen om zelf verantwoordelijkheid te nemen, zodat iedereen lekker kan blijven voetballen!

Alvast bedankt voor de medewerking

Bestuur VV Irnsum