VV Irnsum sportief partner van sc Heerenveen

4 mei 2022 13:00

VV Irnsum gaat de samenwerking aan met sc Heerenveen als sportief partner. Het sportief partnership is een activatie-/samenwerkingsprogramma van sc Heerenveen met amateurverenigingen in de regio. Centraal hierbij staat dat kennis, binding en beleving moet leiden tot ontwikkeling.

Voor ons als club houdt het in dat wij toegang krijgen/gebruik kunnen maken van een aantal faciliteiten. Belangrijkste onderdeel hiervan is methode VTON, waarbij trainers en spelers de juiste voetbalhandelingen aangereikt krijgen, daardoor wordt de jeugdopleiding nog beter. Middels een app hebben trainers en spelers toegang tot een communicatieplatform die boordenvol met oefeningen en uitleg zit.

Daarnaast worden er, gedurende het seizoen, een 6-tal themabijeenkomsten aangeboden voorafgaande een thuiswedstrijd in het Abe Lenstra-stadion met elke keer een ander onderwerp. Vanuit de club kan hier een delegatie aan deelnemen.

Ook zullen er 4 kaartenacties tijdens het seizoen plaatsvinden, waarbij er een cash-back formule is opgezet voor de vereniging. Tijdens de kaartenactie kan men kaarten kopen tegen een gereduceerd tarief van €10,- per kaart. Van deze €10,- komt €2,- bij ons terug als club. Voor seizoenkaarten geldt ook een speciale aanbieding waarbij per verkochte seizoenkaart €10,- in de spaarpot van de vereniging komt. Wij zullen jullie spoedig berichten over de seizoenkaartenactie!

Tot slot is nog wel van belang om te melden dat wij als VV Irnsum gebruik maken van deze faciliteiten, dit betekent dat wij als VV Irnsum te allen tijde de regie in handen houden.