Laatste oproep Seizoenkaart sc Heerenveen en daarmee ook VV Irnsum steunen

25 augustus 2022 17:45

25 augustus 2022

Heb je een al een seizoenkaart van sc Heerenveen besteld of ga jij dit binnenkort nog doen? Hiermee steun je namelijk ook VV Irnsum. Maar handel snel want deze steunactie kan nog tot eind van de maand augustus!

Als lid of aanhanger van VV Irnsum ben je natuurlijk fan van onze eigen mooie vereniging. Grote kans dat je ook supporter bent van sc Heerenveen, de club waarmee wij sinds kort samenwerken.

Komend seizoen is VV Irnsum als sportief partner verbonden aan de grootste sportclub van Fryslân, sc Heerenveen. Bij onze samenwerking moeten kennis, binding en beleving leiden tot ontwikkeling. Kortom, we maken elkaar als voetbalclubs sterker.

Vul na het bestellen het formulier in
Met het verlengen of bestellen van jouw seizoenkaart bij sc Heerenveen kun je ook VV Irnsum steunen. Zodra je je seizoenkaart hebt besteld vul je het formulier in op www.sc-heerenveen.nl/sportscc en gaat er 10 euro per verlengde seizoenkaart naar VV Irnsum.

Link verlengen / bestellen seizoenkaart: www.eenmetheerenveen.nl.
Link formulier cash-back VV Irnsum: www.sc-heerenveen.nl/sportscc

N.B.: ook als je jouw seizoenkaart al een tijdje geleden hebt aangeschaft kun je nu nog meedoen aan de steunactie. En attendeer je eigen familie- en vriendenkring op deze actie. Elke 10 euro is mooi meegenomen.