Wil jij ook naar Heerenveen - PSV op zondag 9 oktober?

20 september 2022 9:15

Als Sportief Partner van Heerenveen heb je de mogelijkheid om weer kaarten te kopen voor de wedstrijd Heerenveen – PSV op zondag 9 oktober.

Je koopt een kaart voor € 10,- per stuk, waarvan wij € 2,- als kick-back teruggestort krijgen in de spaarpot van onze vereniging!

Via de volgende link kun je kaarten bestellen; https://tickets.sc-heerenveen.nl/initiative/partner.

- Let op! Bij het openen van de bestelling vind je boven aan de pagina de zin;

“ Wil je 2 euro aan je sportief partner geven vul dan hier het formulier in als je kaarten gaat bestellen”

Klik op de link en vervolgens opent zich een nieuwe pagina. Bestel nu eerst je tickets en noteer het ordernummer. Nadat je de bestelling hebt afgerond ga je naar de reeds geopende kick-back pagina en vul je de gevraagde gegevens in. Alleen zo kan SC Heerenveen de €2,- terugstorten in onze eigen spaarpot.