Nieuwjaarstoernooi VVI

7 december 2022 18:45

Beste leden,

Na een paar jaar afwezigheid in verband met corona, staat 7 januari weer het Nieuwjaar toernooi van vv Irnsum op het programma. Deze zal plaatsvinden van 13.00 t/m 18.00 in de zalen van Sportstad Heerenveen. De competities zullen per leeftijdscategorie ingevuld worden, echter is iedereen tegelijkertijd aanwezig, zodat de hele vereniging samen is.

Wij gaan er net zoals voorgaande jaren van uit dat iedereen mee doet. Kun je niet aanwezig zijn dan ontvangen wij graag je afmelding voor woensdag 28 december op onderstaande e-mailadres of bij je leider/trainer.

Opgave: [email protected] Let op dat het een .nl account is!

Wij hopen er een gezellige middag van te maken!

Toernooicommissie.