Clubmiddag en feestelijke presentatie nieuwe kledinglijn.

2 februari 2023 16:30

Aanstaande zaterdag 11 maart is het zover, tijd voor een clubmiddag.

Het eerste elftal speelt deze middag vanaf 14.30 uur een competitie wedstrijd tegen VV Oostergo. Na afloop organiseren wij een mooie clubmiddag. Wij nodigen alle vrijwilligers, leden, ereleden, donateurs, sponsoren, trainers, leiders en alle andere betrokkenen van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.

De opbrengst van de wedstrijd boekjes en verkoop van de loten voor het draaiend rad gaat in zijn geheel naar Alex Keskin, zijn familie is ernstig getroffen door de aardbevingen in Turkije/Syrië. De prijzen voor het draaiend rad worden deze middag beschikbaar gesteld door:

- Jeroen van Dijk

- Henk Karsten

- Rudi Fennema

Verder staat deze middag iedereen die op enigerlei wijze zich inzet voor onze club centraal. Met muziek van Sytse Haima (muzikant bij de Suskes,) een hapje en een drankje belooft het een mooie middag te worden.

Ook zal de nieuwe kledinglijn van VV Irnsum geshowd worden. Het betreft hier de vrijetijd kleding die daarna te koop komt in onze webshop.

Kortom, een gevulde middag met aandacht voor de ander, gezelligheid en mooie prijzen.

VV Irnsum - VV Oostergo, aftrap 14.30 uur.

Muziek speelt vanaf 16.30 uur.