VV Irnsum clubavond

7 maart 2019 19:00

Op zaterdagavond 13 april 2019 organiseert de Activiteitencommissie van VV Irnsum een gezellige Bingo met leuke prijzen!

Deze Clubavond wordt georganiseerd om onze waardering te laten blijken aan alle vrijwilligers, de supporters en iedereen die VV Irnsum een warm hart toedraagt. Je bent vanaf 20.00 uur van harte welkom in onze kantine ‘de Voltreffer’. De entree bedraagt €10,- en daarvoor ontvang je 4 bingokaarten. Natuurlijk kun je kaarten bijkopen en is er een superronde. De presentatie van de avond is in handen van Hylke & Fokke. Jij komt toch ook?!