Uitnodiging Buitengewone Ledenvergadering 20 mei 2019 20.00 uur

6 mei 2019 13:45

Onlangs bent u via de nieuwsbrief, website, social media en andere kanalen geïnformeerd over het onderzoek "Speeldag seniorenvoetbal VV Irnsum”.

De enquête is inmiddels onder de betreffende doelgroep uitgevoerd en de resultaten zijn door Ronald de Vries beoordeeld, welke vanuit de KNVB is aangesteld om het onderzoek objectief en onafhankelijk te begeleiden.

Wij willen u graag uitnodigen voor een buitengewone ledenvergadering waarin dit onderzoek centraal staat. In deze vergadering zullen wij de uitkomsten van de enquête en het besluit voor het seizoen 2019-2020 presenteren.

Deze buitengewone ledenvergadering zal plaatsvinden op 20 mei a.s. om 20.00 uur. Dit is de agenda van de avond:

1. Opening
2.
Presentatie uitkomsten Onderzoek "Speeldag seniorenvoetbal VV Irnsum”
3. Rondvraag

Link naar bericht 'Onderzoek' : https://www.vvirnsum.nl/353/44/onderzoek-speeldag-seniorenvoetbal-vv-irnsum/

Wij hopen op uw komst.

Met vriendelijke groet,