Help jij mee onze droom te verwezenlijken?

8 mei 2019 20:30

Binnenkort gaat onze vereniging enthousiast meer vrijwilligers werven. Gelukkig beschikt VV Irnsum reeds over een aanzienlijk aantal vrijwilligers. Indien je al zo’n actieve VVI-vrijwilliger bent, dan kun je deze brief als een uiting van onze erkentelijkheid zien. Onze vrijwilligers, het fundament van onze vereniging, zorgen ervoor dat wij alle sportactiviteiten betaalbaar kunnen aanbieden. Met deze bloeiende verenigingsactiviteiten in gedachte, streven wij naar meer vrijwilligers. Want vele handen maken licht werk. Met ieders hulp wordt de vereniging sterker!

Hoewel we ons realiseren dat je waarschijnlijk al vrij druk bent, zullen we je binnenkort benaderen met de vraag of je VV Irnsum wilt helpen met een kleine of een grotere vrijwilligerstaak.

Op de website van VV Irnsum vind je alle openstaande vacatures https://vvirnsum.nl/431/vacatures/

Het zijn functies die plezierig zijn, die je samen of soms alleen uitvoert, die goed te doen zijn én die soms maar één keer hoeven te gebeuren. Dus ook voor liefhebbers met weinig vrije tijd zijn er taken die voldoening geven.

We proberen je te bellen op 21 of 22 mei. Vóór 1 juni willen wij zo veel mogelijk leden telefonisch benaderd hebben. Je eerder aanmelden als vrijwilliger kan natuurlijk altijd!

We bedanken je alvast voor je positieve reactie!

Sportieve groeten

namens het bestuur van VV Irnsum,