Introductie Jeugdraad bij VV Irnsum

23 september 2019 10:45

Om de betrokkenheid en inbreng van de jeugd binnen de VV Irnsum te vergroten, introduceert de VV Irnsum vanaf volgend seizoen de jeugdraad.

Deze jeugdraad gaat bestaan uit 3 enthousiaste jeugdleden uit de JO/MO15 – 19 categorie en bij voorkeur 1 jonge senior (O21) uit de 1e of 2e selectie. Uit de MO categorie heeft zich inmiddels een enthousiaste speelster aangemeld. We zoeken dus nog 2 JO junioren en een jongere senior.
De jeugdraad zal gevraagd en ongevraagd adviseren over de punten die jeugdleden aanspreken en die bij kunnen dragen aan de gezelligheid, sportiviteit en professionaliteit binnen onze vereniging.

Vind je het leuk om mee te denken en mee te doen aan de ontwikkeling van de VV Irnsum, meld je dan aan via [email protected].