Rabo Clubsupport: Breng je stem uit

27 september 2019 16:15

Beste leden, sponsors, vrijwilligers, trainers/leiders,

Dit jaar doet VV Irnsum mee met de actie Rabo Clubsupport. Met Rabo ClubSupport investeert Rabobank in de samenleving door clubs en verenigingen te ondersteunen. Het bestedingsdoel van deze actie voor VV Irnsum is de verfraaiing van de kantine. Een werkgroep is momenteel druk bezig met voorbereidingen hiervoor.

De Rabobank Heerenveen Zuid-Oost Friesland stelt een bedrag beschikbaar van maar liefst € 200.000,-. Door te stemmen via deze link https://www.rabo-clubsupport.nl steun jij deze actie. Help jij ons want elke stem is geld waard? Je hoeft er weinig voor te doen alleen maar een stem uitbrengen (of 2).

Paar belangrijke voorwaarden:

• Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen. Hoe weet ik dat ik lid ben? Als je het ledenmagazine ontvangt ben je lid. Leden vanaf 12 jaar mogen stemmen
  • Alle leden krijgen dit weekend per post een stemcode. Ben je nog niet lid dan kun je je eerst aanmelden als lid via deze link: https://www.rabo-clubsupport.nl/heerenveen-zuidoost-friesland/lid-worden . Nieuwe leden krijgen binnen een paar dagen dan een stemcode.
  • Elk lid mag 5 stemmen uitbrengen op de verenigingen en stichtingen, waarvan er maximaal 2 op dezelfde vereniging/stichting mag worden uitgebracht.

Kunnen wij op jou rekenen?

Groeten van het bestuur VV Irnsum en de werkgroep Verfraaiing Kantine

Bij vragen graag even mailen naar [email protected]