Lustrum Walking Football

17 december 2019 16:00

Het Walking Football team van de VV Irnsum bestaat deze maand vijf jaar. Na een geslaagde sponsormorgen in november werd het jubileum van de wandelvoetballers gevierd met een gezamenlijke stamppot-maaltijd in Café De Fantast in Jirnsum.

De drie verschillende stamppotgerechten smaakten heerlijk op de koude decemberavond. De gerechten vulden ook goed de maag, zodat het vloeibare deel van het eten, in de vorm van bier en wijn goed kon worden genuttigd. Tijdens het eten was er voldoende animo om de afgelopen vijf jaar met op dit moment niet minder dan 28 leden, nog eens door te nemen. Met dank aan de sponsoren zonder deze ondersteuning: geen trainingspakken (Jumbo Grou), geen inloopshirts (Bar Syps Leeuwarden), geen sporttassen (Twee Gemeenten Jirnsum), geen wedstrijdtenue (Rudi Fennema Friens, Café De Welp Reduzum) en geen presentatiepolo ‘s (Visser & Hottinga).

Mochten er senioren in Jirnsum en omgeving zijn, die weer eens gezellig willen bewegen met leeftijdgenoten en een balletje willen trappen, kom dan woensdagochtends om 9.30 uur naar het sportpark van de VV Irnsum. Van harte welkom, en nu op naar de volgende vijf jaar.