Donateur Worden

Word ook donateur van VV Irnsum!

Donateurs en sponsors vormen een belangrijke inkomstenbron voor onze vereniging.

De vereniging heeft veel kosten en de financiële steun van onze sponsors en donateurs is daarom meer dan welkom.

U wordt al donateur van VV Irnsum voor slechts € 10,00 per jaar! U steunt daarmee onze vereniging, maar het donateurschap biedt u ook kosteloos toegang tot alle thuiswedstrijden van ons eerste elftal. Een kaartje voor een wedstrijd van het eerste elftal kost anders € 2,50.

Wilt u VV Irnsum steunen als donateur? Vul dan onderstaand formulier in:

Ik machtig VV Irnsum om jaarlijks een bedrag van € 10,00 af te schrijven van mijn rekeningnummer:

* = verplicht