Contributie tijdens de Coronacrisis

25 maart 2020 20:15

Beste leden,

In verband met de ontstane situatie, waarin we helaas niet kunnen trainen of wedstrijden spelen, hebben we contact gehad met de KNVB over de contributiebetaling.

Het standpunt daarin luidt als volgt:
Als gezamenlijke sport nemen we het standpunt in dat we de kosten die we met z’n allen maken, zoveel mogelijk met z’n allen dragen. Om die reden wordt geadviseerd de contributie vooralsnog gewoon te innen. De hoogte is immers door de leden zelf vastgesteld. Bovendien lopen de kosten van de verenigingen door.
Als de crisis in april aanhoudt, kan op dat moment worden bekeken, in overleg met de leden, of dat nog steeds de juiste keuze is.

VV Irnsum neemt dit standpunt over en heeft besloten de contributie voor maart nog gewoon te incasseren. Houdt de crisis in april aan dan zullen we voor april bekijken wat dan het beste is.

Bestuur VV Irnsum