Zelf trainen - oefeningen

8 april 2020 21:15

Zo jammer dat de trainingen en wedstrijden niet meer hervat kunnen worden dit seizoen. Met oefeningen kun je je voetbalskills en conditie op peil houden. Zie onderstaand bericht van het bestuur.

Beste (ouders/verzorgers van) jeugdleden,

Doordat het Corona virus heeft toegeslagen is het voetbalseizoen helaas voorbij. De trainingen kunnen ook niet meer doorgaan. Maar we kunnen wel zelf trainen! Denk hierbij aan conditietraining en techniektraining. Onze jeugdcoördinator Richard van Dijk heeft voor jullie verschillende oefeningen uitgezocht. Zie onderstaande pfd.

De oefeningen kunnen jullie alleen doen, met een vriendje/vriendinnetje of met een familielid.

Wij zouden het leuk vinden als jullie hiervan filmpjes maken en via whatsapp naar de leider stuurt of deelt in jullie teamapp. De leukste filmpjes krijgen een leuk prijsje.

Groeten van het bestuur

NB: De oefeningen zijn ook geschikt voor seniorenleden, dus doe er je voordeel mee :) en ook jullie filmpjes zijn welkom.

Oefenprogramma_Corona-tijd.pdf

zelf_training_vvi.png