Help onze kantine van de voorraad af!

11 mei 2020 9:30

Als gevolg van de coronacrisis en het feit dat de kantine voorlopig dicht blijft heeft de Stichting Sportaccommodatie besloten om de voorraad van de kantine aan de leden of andere belangstellenden te verkopen.

Voorzitter Bauke de Haan heeft de voorraad in kaart gebracht en in de onderstaande tabel op een rijtje gezet. Iedereen kan bestellen via het e-mailadres: [email protected] . Doe dit voor 15 mei want OP=OP. Vervolgens krijg je een reactiemail met je bestelling en het totaalbedrag en wanneer het opgehaald kan worden. Betaling geschiedt alleen met de pin.

Stichting Sportaccomodatie en VV Irnsum

opruiming_voorraad_kantine_mei_2020.jpg