VV Irnsumman Jappie Sikkema overleden

14 oktober 2020 11:15

Tot ons grote verdriet kregen we afgelopen zondag het bericht dat Jappie Sikkema is overleden. Jappie was een betrokken dorpsgenoot, die bijzonder actief was in het vrijwilligersleven en direct of indirect betrokken bij tal van werkgroepen binnen onze voetbalvereniging Irnsum.

Op zaterdag 17 oktober 14.30 uur vindt de uitvaart in besloten kring plaats en deze te volgen via de link op de website: https://www.haskerpoort.nl

Vanwege de Corona maatregelen worden er het komend weekend geen competitiewedstrijden gespeeld. De vlag gaat zaterdag wel halfstok op het sportcomplex. Bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van het eerste elftal houden we een minuut stilte en spelen we met rouwbanden.

Namens de voetbalvereniging Irnsum, Stichting Beheer Sportaccommodatie, Club van 100, sponsorcommissie en communicatiecommissie wensen wij Hannie, Rienk en Jan heel veel sterkte met dit grote verlies.

Wat zullen we Jappie missen op sportcomplex De Bining.