Coronamaatregelen m.i.v. 14 oktober 2020

14 oktober 2020 21:45

VV Irnsum wil net als de regering het corona onder controle hebben. In verband met de nieuwe, door de regering, afgekondigde Corona-maatregelen gelden voor VV Irnsum met ingang van 14 oktober 2020, 22.00 uur, de volgende maatregelen:

1. De kantine was al gesloten, nu zijn ook de kleedkamers gesloten

2. Geen trainingen meer voor spelers vanaf 18 jaar

3. Er mag getraind worden door de jeugd t/m 17 jaar. We laten geen onderlinge trainingswedstrijden tussen verschillende teams toe. Blijf niet op het sportpark hangen na een mogelijke training, ga direct naar huis.

4. Voor alle teams geen competitiewedstrijden.

Tot zover deze maatregelen. Deze regels komen bovenop de eerder ingestelde maatregelen: 20201014_Corona_en_trainingen_en_wedstrijden.pdf

Als er weer veranderingen komen, melden we dit op deze site. Hou de website dus in de gaten.

Bestuur VV Irnsum