Corona update en winterstop

15 december 2020 19:15

Beste spelers, ouders,

Deze week wordt er door de jeugd t/m JO19 conform het reguliere trainingsschema getraind. We hebben als afsluiting van dit jaar op zaterdag 19 december de laatste reeks van de Hotse Knots Wedstrijddagen voor de jeugd van VV Irnsum. Dit wordt verder via de appgroepen gecommuniceerd.

De senioren mogen slechts in groepjes van 2 personen trainen met onderlinge afstand van 1,5 meter. Spelers vanaf 13 jaar en stafleden wijzen we nogmaals erop om voor en na de training de 1,5 meter afstand in acht te nemen.

Daarna hebben we enkele weken rust en kunnen we slechts met directe familieleden de kerstdagen "vieren" en hopen op een rustige jaarwisseling.

De jeugdtrainingen gaan vooralsnog weer van start in het nieuwe jaar vanaf maandag 18 januari 2021. Mocht er tussentijds nog besloten worden om de trainingen eerder te laten beginnen dan volgt er nadere informatie.

We gaan ervan uit, dat de jeugd in januari weer met frisse moed van start zal gaan en dat er dan ook weer zicht is op een herstart van de competitie.

Helaas zijn er geen zaalwedstrijden en/of toernooien gepland in deze "winterperiode". Ook niet ons eigen VV Irnsum Zaaltoernooi, dat normaal in januari zou plaatsvinden in Sportstad. Wel wordt er in januari een online-activiteit georganiseerd door de activiteitencommissie. Houd daarom de mail en de website/facebook/Instagram in de gaten.

Langs deze weg wensen we alle leden, ouders, sponsors, supporters, vrijwilligers en al hun familieleden prettige kerstdagen toewensen en veel geluk en goede gezondheid in het nieuwe jaar 2021!

Bestuur & Coördinatoren Jeugd en trainers

Corona-update per 15-12-2020: