Memo Bestuur 16 januari 2021

17 januari 2021 14:15

Beste allemaal,
In de memo vind je de laatste nieuwtjes en informatie van VV Irnsum.

Hervatting trainingen
Maandag 18 januari hervatten de jeugdteams hun training. De JO17 en JO19 en de senioren (1e selectie) zijn reeds gestart. We krijgen hier en daar wat vragen of het verstandig is om te trainen gezien de lockdown maatregelen. Zoals bekend volgen we zoals altijd de RIVM en de KNVB-NOC/NSF protocollen. Deze vatten we kort samen:
Buiten mogen de seniorenteams alleen sporten op anderhalve meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan twee personen.

Voor de jeugdteams t/m JO19 gelden uitzonderingen. De jeugdteams mogen buiten sporten in teamverband zonder dat ze anderhalve meter afstand in acht hoeven te nemen en er is geen beperking in groepsgrootte.

Wedstrijden zijn niet toegestaan, kantines, douches en kleedkamers zijn gesloten. Extra attentie voor het volgende: Onze scheidsrechter box mag slechts gebruikt worden door de op dat moment dienstdoende trainer. Dus geen 2 of meer personen tegelijk in deze box. Ook is deze box niet bedoeld voor opslag van tassen, kleding en of schoeisel.

Geen publiek toegestaan op onze velden. De trainers houden 1,5 meter afstand tot de jeugd.

Het is de verantwoordelijkheid van de senioren, oudere jeugdspelers en ouders van de overige jeugd dat men uiteraard bij klachten thuisblijft.
Ben je positief getest (zowel senioren, jeugdspelers en hun overige gezinsleden) dan willen we graag dat je ons op de hoogte stelt. Je kunt hiervoor dan contact opnemen met Koos van Dijk via [email protected] of via telefoonnummer 06-14264196. N.a.v. dergelijke meldingen zullen waar nodig, gepaste maatregelen treffen.

Al met al heel veel regeltjes. Het is niet anders en nogmaals het verzoek aan iedereen zich aan de regels te houden. Ondanks al deze beperkingen wensen we jullie veel voetbalplezier.

Algemene Ledenvergadering (online)
Op maandag 1 februari is onze Online Algemene Ledenvergadering. Je kunt je aanmelden maar dit is niet per se meer nodig. We plaatsen vóór 1 februari de agenda, verslag 2019-2020 en notulen van de ALV 2019 op de website. We plaatsen dan ook de instructies en de link van de teamsvergadering. We stellen het enorm op prijs als jullie aanwezig zijn.

Bingo
Op zaterdag 13 februari organiseert de activiteitenwerkgroep een online bingo. De bingo zal vanaf 19:00 uur via Zoom worden uitgezonden. Je kunt dus meedoen vanuit je woonkamer. Als je je aanmeldt (via onderstaande link) krijg je de bingokaarten opgestuurd. Superleuk voor het hele gezin!
Deelname kost € 10,- per persoon.

Opgave kan via onderstaande link naar het nieuwsbericht over de Bingo.

Draag je de club een warm hart toe? Meld je dan aan en maak kans op leuke prijzen!!!!

Kantine
De verbouwing van de kantine schiet ook al aardig op. Elke zaterdag is een vaste ploeg aan vrijwilligers aan het klussen. Daarnaast zijn er doordeweeks nu ook vrijwilligers van het Walking Football teams begonnen met het schilderen. De corona maatregelen zorgen ervoor dat we nu lekker kunnen doorpakken. We houden jullie zoveel mogelijk op de hoogte van de ontwikkelingen. Regelmatig posten we wat foto’s en filmpjes van de verbouwing.

Groeten van het bestuur VV Irnsum
Ronald, Werner, Koos, Sigrid, Sandra, Bert en Anke