Verdrietig nieuws: Voormalig voorzitter en speler Tjeerd Buursma overleden

12 april 2021 18:45

Beste spelers, ouders, vrijwilligers, teams,

Tot ons groot verdriet kregen we als bestuur het bericht dat Tjeerd Buursma vrijdag 9 april op 59-jarige leeftijd is overleden. Tjeerd speelde bij ons Walking Football team en de 55+ trainingsgroep en was een zeer gewaardeerd voormalig voorzitter. Met zijn overlijden nemen we afscheid van een clubman die veel voor VV Irnsum heeft betekend.

Namens VV Irnsum en speciaal mede namens alle spelers van het Walking Football team en 55+ trainingsgroep wensen wij Wiepie en de kinderen heel veel sterkte met dit grote verlies.

Wij zijn hem dankbaar voor zijn inzet voor VV Irnsum en zullen hem niet vergeten.

Er is gelegenheid te condoleren aan huis bij de familie Buursma (Rijksweg 86, Jirnsum) op dinsdagavond 13 april van 18.00 – 20.30 uur.

Woensdag 14 april wordt er in besloten kring afscheid genomen van Tjeerd. Op deze dag zullen op ons sportcomplex de clubvlaggen halfstok hangen.

De familie laat weten het op prijs te stellen dat jullie een herinnering aan Tjeerd op papier willen zetten.

Bestuur VV Irnsum