Bekerprogramma

30 augustus 2021 11:30

De voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen, zowel bij de senioren als bij onze jeugdafdeling, is al een tijdje volop aan de gang.
Voorbereiden op een nieuw seizoen dat we hopelijk op een gewone, en dus covid 19-vrije wijze kunnen spelen.

Wie deze weken van maandag t/m vrijdag een bezoek brengt aan ons sportpark valt het op dat er door jong en oud met veel enthousiasme wordt getraind. Iedereen zet natuurlijk zijn of haar beste beentje voor om bij de start goed voor de dag te komen.

De 1e selectie en de jeugdteams starten hun competitiewedstrijden op 25 september; voorafgaande aan de competitie spelen deze teams vanaf zaterdag 4 september wekelijks in een poulevorm hun bekerwedstrijden.
De lagere seniorenteams spelen in een Knock-out systeem slechts één bekerwedstrijd en zij starten daarna vanaf 11 en 12 september reeds met hun competitie.
Ons 35+ team voetbalt niet in de ‘beker’ en zij starten op vrijdag 24 september (thuis) hun competitie-poulewedstrijden.
Alle informatie over zowel de beker als de competitiewedstrijden kun je raadplegen op  deze website.

Voor de volledigheid hieronder het overzicht van het bekerprogramma van onze seniorenteams. Vanwege de Merke in Reduzum zijn de voor zaterdag 4 september geplande wedstrijden namelijk verplaatst naar andere data.

Bekerprogramma senioren:

1e selectie zaterdag:
Donderdag 2 september: Irnsum 1 – Foarút 1, aanvang 20.00 uur. Attentie: Deze wedstrijd wordt bij kunstlicht gespeeld in Menaam en dus niet in Jirnsum!!
Zaterdag 11 september: Berlikum 1 – Irnsum 1, aanvang 15.00 uur
Zaterdag 18 september: Irnsum 1 – Ouwe Syl 1, aanvang 14.30 uur