Opening kantine Fase 1

25 oktober 2021 20:30

Fase 1 van de verbouwing van de kantine is gereed. Dankzij de inzet van vele vrijwilligers, de werkzaamheden van sponsoren en de financiƫle ondersteuning van subsidieverstrekkers is dit prachtige resultaat tot stand gekomen.

Onder leiding van onze voorzitter Werner Vermeulen werd de kantine symbolisch geopend door het oudste en jongste lid van VV Irnsum.

Helaas waren er afgelopen seizoen ook een aantal treurige gebeurtenissen. We hebben afscheid moeten nemen van drie clubiconen: Jappie Sikkema, Roel Smith en Tjeerd Buursma.  Ter nagedachtenis aan hen speelde het vlaggenschip van VV Irnsum daarom die wedstrijd met rouwbanden. Voorafgaand aan de wedstrijd werd er een minuut stilte in acht worden genomen.