Droge Worsten Actie

30 januari 2022 11:00

Het is weer tijd voor de droge worst actie van de voetbalvereniging.
Dit jaar hebben we het in een nieuw jasje gestoken.

Hoe ziet de worstenactie dit jaar eruit?

Alle jeugdleden ontvangen van de voetbalvereniging rond 4 maart een bestellijst waarop ze hun bestelling door kunnen geven. We gaan dus niet meer langs de deur met de droge worsten, maar de leden verkopen op eigen initiatief aan buren, familie en vrienden via de bestellijst.

De worsten worden verkocht voor:

1 stuk € 3,50

2 stuks € 6,00

3 stuks € 9,50

4 stuks € 12,00

Waar hebben we jouw hulp bij nodig en wat moet je daarvoor doen?

• Verkoop zoveel mogelijk worsten aan bekenden, buren, familie en vrienden, etc.
  • Noteer de naam van de besteller, adres, het aantal worsten en het bedrag wat zij moeten betalen. Vul dit duidelijk en leesbaar in.
  • De bestellers moeten het geld bij de bestelling gelijk (gepast) betalen, dit is aan jou ‘hoe’ je dit regelt (contant of via qr code).
  • Is de bestellijst compleet? Dan zorg je ervoor dat je bestellijst met eventueel contant geld voor 18 maart inlevert bij jouw leider.
  • De leider levert voor 21 maart alle formulieren (en het contante geld) van het gehele team in bij een van de organisatoren (Carolie, Jantina of Sigrid). Zie onderaan deze brief de adressen en contactgegevens.
  • We hebben jouw naam ingevuld op de envelop. Vul graag zelf nog even je naam, adres en telefoonnummer in. Mochten wij dan nog vragen hebben dan kunnen wij je bellen. Na de actie zullen alle bestellijsten weer vernietigd worden.
  • De opbrengst van de verkoop kun je op de volgende manieren doen:
  • Keuze 1: Via de QR code. Op je bestellijst staat op de achterzijde onderaan 4 QR codes (3,50/6,-/9,50/12,-). Deze kan de betaler met zijn mobiele telefoon scannen (via foto) en dan betalen. Check altijd of het betaald is, de betaler kan dat laten zien.
  • Keuze 2: de besteller betaalt bij de bestelling contant aan jou. Jij bewaart het geld en levert het geld dan in bij de leider met de bestellijst.

Wanneer is de uitgifte van de worsten?

• Op vrijdag 1 april vindt de uitgifte van de worsten plaats op de volgende locatie en tijdstippen. Zorg dat je dan je bestelling ophaalt en in dat weekend rondbrengt.

Jirnsum:                 Kantine De Voltreffer van 18.00 tot 19.00 uur (voor de spelers uit Jirnsum)

Reduzum:               Cafe de Welp van 18.00 tot 19.00 uur (voor de spelers uit Reduzum, Friens, Idaard, Stienzerbuorren

Raerd:                    Dorpshuis van 18.00 tot 19.00 uur (voor de spelers uit Raerd, Poppenwier, Sybrandebuorren)

Inleveradressen bestellijsten voor de leiders:

Sigrid: Veltmanhofke 7, 06-13772415        : MO17, JO14, JO15, JO17

Jantina: Rijksweg 13, 06-11355594          : JO7, JO8, JO9, MO13

Carolie: Molehiem 21, 06-21616949        : JO10, JO11, JO13, MO9

Wil je per mail een bestelling doen dan kun je een mailtje sturen naar [email protected]

Jij een heerlijke worst van Spijkerman uit Akkrum en de club een steuntje in de rug.