Zaalvoetbaltoernooi VV Irnsum

18 januari 2023 18:30

Na twee jaar geen Nieuwjaars toernooi te kunnen organiseren, was het zaterdag 7 januari weer zover, ons jaarlijks zaalvoetbaltoernooi.

Alle voetballende leden waren uitgenodigd om mee te doen tijdens dit toernooi. 150 fanatieke voetballer kwamen deze dag naar de sporthal bij Sportstad Heerenveen. De deelname was groot, evenals de supporters op de tribune.

Er werd gevoetbald in vier poules, jongens en meisjes door elkaar, leeftijden gemixt.

La Liga JO7/JO8                                                               Winnaars: Valencia

De jongste jeugd speelden met elkaar een gezellig en fanatiek toernooi. Prachtig om te zien hoe ze over het veld rennen en volop juichen na het scoren van een doelpunt. In de finale was Valencia net even te sterk voor Barcelona

Premier League JO9/JO10/JO11 + MO10               Winnaars: Liverpool

Het werd een spannende finale tussen Liverpool en Manchester United. Na 10 minuten speeltijd was het gelijkspel maar na een penalty won uiteindelijk Liverpool.

Eredivisie JO13/JO15/MO15                                       Winnaars: SC Cambuur

In de finale stonden SC Cambuur en PSV. Het leek even een wedstrijd Heerenveen – Cambuur te zijn met twee fanatieke leiders als fervent aanhangers van deze clubs. Na een leuke strijd in de finale won uiteindelijk SC Cambuur van PSV.

Kelderklasse JO17/JO19 + senioren                          Winnaars: El Presidente

In de kelderklasse speelden de vedettes van club samen met hun jongere opvolgers. In finale van de kelderklasse stonden FC El Presidente en FC de Haperende dribbel. Het kon ook niet anders dan dat ons eigen voorzitter Werner Vermeulen er met de winst vandoor moest gaan.

Deze dag draaide het niet om de prijzen, maar om een gezellige dag met de hele club. Uiteindelijk is meedoen belangrijker dan winnen, maar uiteraard gingen de taarten en bittergarnituur er goed in.

Dankzij de organisatie en vrijwilligers hebben wij een mooie clubmiddag kunnen beleven, bedankt!.

VV Irnsum