Met spoed penningmeester gezocht!

31 januari 2023 20:15

VV Irnsum is per direct op zoek naar een penningmeester. Onze huidige penningmeester Sandra Nugteren heeft twee jaar geleden aangegeven te willen stoppen als penningmeester. De afgelopen twee jaar hebben we diverse mensen benaderd om deze functie over te nemen. Helaas is dat tot op heden niet gelukt. Afgelopen ALV is Sandra officieel afgetreden en per 1 sept. 2023 heeft VV Irnsum geen penningmeester meer.

Wij doen hierbij nogmaals een dringende oproep voor de functie van penningmeester. Welke ouder, lid of betrokkene wil deze taak op zich nemen? Wanneer er geen opvolger komt maken we ons serieus zorgen over het voortbestaan van VV Irnsum. Zonder penningmeester geen inning van contributie en dus geen betalingen van de kosten etc.

Voor vragen kun je contact opnemen met het bestuur via [email protected] maar je mag ook één van de bestuursleden benaderen. Voor inhoudelijke vragen is Sandra Nugteren bereid deze te beantwoorden.

Je wordt onderdeel van een fris en gemotiveerd bestuur en samen staat voorop.

Bestuur VV Irnsum
Werner, Jeroen, Sandra, Anke, Bert en Jantina