Geslaagde clubmiddag en een fantastische opbrengst voor Alex Keskin en zijn familie.

14 maart 2023 19:45

Afgelopen zaterdag was het zover, onze clubmiddag. Helaas, door de voor Hollandse begrippen vele sneeuwval, kon er niet worden gevoetbald deze zaterdagmiddag. Erg jammer, maar gelukkig kon onze gezellige middag doorgaan, met een benefiet karakter voor ons voetballend lid Alex Keskin. Zijn familie is ernstig getroffen door de aardbeving in Turkije/Syriƫ. Hij was deze middag samen met zijn twee kinderen aanwezig.

De opkomst was geweldig, met ongeveer 90 bezoekers was de Bining goed vol. Muziek van Sytse Haima, lid van de driekoppige muzikale formatie de Suskes, zorgde voor een gezellige sfeer.

Ondanks de niet gespeelde wedstrijd, werden de wedstrijdboekjes uiteindelijk allemaal verkocht en de winnende lotnummers door Jappie Hallema met verve bekend gemaakt. De verkoop van de wedstrijd boekjes was uiteindelijk goed voor een opbrengst van € 75,- Deze is in zijn geheel gedoneerd aan Alex Keskin.

Rond 18 uur was het tijd voor de presentatie van onze nieuwe clubkleding. Onder presentatie van Michel Langhout werden de modellen met verschillende kledingstukken en attributen uit de nieuwe vrijetijdscollectie naar voren geroepen. Babette, Binck, Vigo, Sep, Jesca, Jorinde, Ravi en Sjirk werden onder luid applaus ontvangen door de aanwezigen. Als club zijn we erg blij met het resultaat, het heeft even op zich laten wachten, maar dan heb je ook wat. De kleding is vanaf 15 maart te koop in onze webshop, www.vvirnsum.teamshop.club

Tijdens deze middag werd ook het draaiend rad uit de kast gehaald. Onder leiding van Frank Vermeulen waren er 5 rondes draaiend rad, waarvan de vleesprijzen gesponsord werden door Rudi Fennema, Henk Karsten en Jeroen en Lutske van Dijk. Voor de loten moest worden gestreden, zo snel werden ze verkocht en uiteindelijk leverde dit een mooie opbrengt op van € 370,- . Mede door een drietal anonieme gulle gevers werd dit bedrag nog eens verdubbeld naar een uiteindelijk eindbedrag van €740,- Een fantastisch resultaat!

Als laatst was daar nog de verkoop van de huisjes, kaarsen in de vorm van een huisje. Deze huisjes worden naar het idee van Rixt van der Leest uit Grou verkocht. De kaarshuisjes staan symbool voor een dak boven het hoofd van de familie van Alex, een huis voor een huis. De verkoop hiervan was goed voor een opbrengst van €180,- Ook weer een geweldige opbrengst.

Uiteindelijk is er deze middag een totaal bedrag opgehaald van €995,- geweldig! Iedereen bedankt voor de mooie opbrengst, bedankt voor de gezellige middag en alle vrijwilligers en sponsoren bedankt voor het mede mogelijk maken van deze geslaagde middag in de Bining.

IMG_7851.jpg