Voorbereidingsschema 1e elftal

15 augustus 2023 11:15

Ons eerste elftal is 12 augustus de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen weer gestart.

In verband met de onlangs opgestarte werkzaamheden van onze veldenrenovatie kunnen we voor een lange periode geen gebruik maken van ons B-veld. Dit houdt in dat voorlopig alle thuiswedstrijden van zowel de senioren en junioren gespeeld moeten worden op het hoofdveld. Om dit veld voor langere tijd in een goede conditie te brengen en te houden zullen de trainingen georganiseerd moeten worden op de beide trainingsvelden. De teams zijn inmiddels via hun trainers geïnformeerd over de veldindeling. Omdat onze 1e (en 2e) selectie inmiddels is gestart met de intensieve voorbereiding, is ervoor gekozen deze groep op het sportveld van Reduzum te laten trainen. Met de eigenaar van de gemeentelijke sportvelden (de BV Sport) en de Sportstichting Reduzum (o.a. kaatsen en korfbal) zijn hierover afspraken gemaakt voor de periode van 12 augustus t/m 21 september a.s. Met deze keuze wordt ons hoofdveld ‘gespaard’ en wordt ook voorkomen dat alle overige teams over genoeg ruimte beschikken op ons eigen sportcomplex.Op dit moment is nog in onderzoek of de donderdagtraining van onze 1e selectie na 21 september ook elders georganiseerd kan worden.

Hierbij het voorbereidingschema van het 1e elftal.Voorbereiding_Irnsum_2324-1.pdf

Voorbereiding_Irnsum_2324-1.pdf1.jpg