9 jaar Walking Footbal

7 november 2023 17:30

1 november was een bijzondere dag voor het Jirnsumer Walking Footbal.

Abe Buwalda stond om half tien tijdens de koffie met gebak stil bij het 9 jarige bestaan van deze speciale tak  van de voetbalclub. Ook werd er aandacht besteed aan  de nieuwe spelregel die ingevoerd werd bij de wedstrijd tegen Burgum: er mag niemand meer op goal staan en ook moeten aanvallende en verdedigende partij  minimaal 2 meter van het doel verwijderd zijn. Voordat het 10 de jaar inging werd eerst de wisselbeker  uitgedeeld aan de beste speler van het afgelopen jaar : Klaas Betten!

Penningmeester John van Steen kwam met de minder prettige mededeling  dat de kasinhoud met 50% geslonken is. Algemene conclusie: team is te vaak uit eten geweest wat de teambuilding overigens wel ten goede kwam. Sytse Regeling – man van de toto- maakte bekend dat deze week niemand  de toto had gewonnen; het geld komt dus in de kas. Om 10 uur: tijd voor de warming up, training en een partij voetbal. Daarna werd het 9 jarig bestaan in de kantine afgesloten met een heerlijke lunch verzorgd door Debbs.

IMG-20231101-WA0002.jpgIMG-20231101-WA0004.jpg
IMG-20231101-WA0003.jpg