Overlijden Rinse Bos

24 februari 2024 9:30

Afgelopen woensdag bereikte ons het bericht dat Rinse Bos na een periode van afnemende gezondheid overleden is. Rinse was jarenlang een betrokken clubman, net als zijn gezin. In de rol van lid, leider en supporter was hij meerdere malen per week aanwezig op het sportcomplex. Hij zal gemist worden.

Gelegenheid tot condoleren is er op
zondag 25 februari van 16.00 - 16.30 uur op ons Sportpark “de Bining”.

De wedstrijden van vandaag zullen in overleg met de familie doorgang vinden. De vlag zal halfstok hangen en de thuisspelende teams zullen een minuut stilte houden en een rouwband dragen. Dit geld ook voor de eerstvolgende thuiswedstrijd van het 1e en het 2e van zondag.

Namens het bestuur, spelers, leden en de verschillende commissies wensen wij Nel, Helga, Tino, Judith, Björn, Fardau, Marije, Djurre en Brend heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

advertentie_Rinse_Bos.jpg