Publiek achter de omheining zaterdag 20 april en zondag 21 april.

19 april 2024 11:00

Op dit moment worden er voorbereidingen getroffen op het A-veld van VV Irnsum zodat de aannemer vanaf aanstaande maandag kan starten met de veldvernieuwing. Rondom het veld wordt het hekwerk verwijdert en dit heeft gevolgen voor de toeschouwers van de wedstrijden dit weekend.

Vanaf de ingang van het sportpark t/m de kantine zal een afscheiding worden gerealiseerd (gele lijn op de afbeelding) hierachter dienen de toeschouwers zich ten tijde van wedstrijden te bevinden. Het is niet toegestaan voor toeschouwers om zich langs de andere zijden van het veld te bevinden (rode lijnen op de afbeelding).

Excuses voor het ongemak en we rekenen op jullie medewerking