Strik je veters, wij rennen voor nieuwe clubjasjes! #sponsorloopscheerenveen

21 april 2024 15:30

Aan deze mooie sponsorloop moet uiteraard een passend bestedingsdoel worden gekoppeld.

Zoals zichtbaar en bekend hebben we jaren geleden hele mooie clubjasjes gekocht. Helaas groeien we hier uit en zijn er te weinig jasjes beschikbaar om alle jeugdleden te voorzien van een clubjasje. Daarnaast ontstaat er door slijtage of verlies een afname van het aantal jasjes. Helaas zijn de huidige jasjes niet meer verkrijgbaar. Hierdoor is aanvulling of vervanging niet mogelijk. VV Irnsum heeft daarom een nieuw ontwerp gemaakt, welke de huidige jasjes moeten vervangen en waardoor we niet meer afhankelijk zijn van een kledinglijn.

Het aanschaffen van de nieuwe jeugdjasjes brengt een grote kostenpost met zich mee voor de voetbalclub. Er is daarom besloten de huidige jasjes in 3 fases over een tijdsbestek van 3 jaar te vervangen. We starten vanaf de jongste jeugd (jo7) de teams te voorzien van een nieuw clubjasje.

Afgelopen week is de voorbereiding voor de sponsorloop, georganiseerd door SC Heerenveen, gestart. Naast dat dit een fantastisch uitje voor onze jeugdleden zal zijn, hopen we een mooi bedrag op te halen waarmee we de nieuwe clubjasjes voor de jeugdleden deels kunnen gaan bekostigen.

De actielink en flyers zijn inmiddels uitgedeeld en wij hopen dat ieder zoveel mogelijk, ouders, familie, vrienden, buren en kennissen enthousiast maakt voor een kleine sponsoring. Succes allemaal!

www.sponsorloop.nl/vvirnsum