Vacature Aanvoerder voetbaltechnische zaken jeugd

16 mei 2019 17:30

M.i.v. het voetbalseizoen 2019-2020 is de VV Irnsum op zoek naar een gedreven persoon die vanuit de titel aanvoerder voetbaltechnische zaken jeugd, op enthousiaste en actieve wijze de jeugdopleiding van de VV Irnsum verder ontwikkelt.

De aanvoerder voetbaltechnische zaken jeugd wordt de spil in onze jeugdopleiding en is verantwoordelijk voor de kwaliteit van de gehele opleiding, waarbij hij of zij zich richt op alle jeugdteams. VV Irnsum is een regioclub en wil  spelers en speelsters spelplezier en gezelligheid bieden in een omgeving, waarin zij zich individueel en als team kunnen ontwikkelen.

Positie binnen de vereniging:

• stemt af met en rapporteert aan het bestuurslid voetbaltechnische zaken;
  • is trekker van de technische commissie en organiseert de overleggen technische commissie jeugd;
  • adviseert coördinatoren, trainers, leiders en spelers;
  • coördineert de trainingen in samenwerking met de jeugdcoördinatoren en in overleg met de trainers en
    leiders.

Taken:

• het uitdragen van het jeugdbeleid van de VV Irnsum en het aanjagen en ontwikkelen van de jeugdopleiding en het jeugdopleidingsplan;
  • het vanuit het jeugdopleidingsplan uitzetten en coördineren van de trainingsopbouw en –inhoud;
  • het adviseren en ondersteunen van trainers en leiders, zowel tijdens trainingen als rondom de wedstrijden;
  • het enthousiasmeren, stimuleren van de jeugdspelers, trainers, leiders en jeugdcoördinatoren;
  • het organiseren van informele informatiebijeenkomsten voor de technische commissie, trainers en leiders;
  • het regelmatig bezoeken en beoordelen van de gegeven trainingen en het volgen van de wedstrijden van de teams.

Profiel:

• Ervaring als trainer en leider bij jeugdelftallen met aantoonbare leidinggevende capaciteiten;
  • Aantoonbare ervaring met het opzetten van een jeugdopleiding bij een amateur voetbal vereniging en hierin actief aan te hebben meegewerkt;
  • Bij voorkeur in het bezit van het TC3 diploma (UEFA C);
  • Resultaatgericht en in staat de doelstellingen van het jeugd opleidingsplan te bewaken;
  • Enthousiaste en verbindende persoonlijkheid;
  • Een sportief voorbeeld voor de jeugd;
  • Kunnen overleggen van een VOG verklaring.

De kandidaat dient minimaal beschikbaar te zijn op de trainingsavonden en de zaterdagochtend en -middag. Er wordt bij vv  Irnsum op vier avonden doordeweeks getraind, waarvan de aanvoerder voetbaltechnische zaken minimaal twee avonden (wisselend) aanwezig is. De verwachte tijdsbesteding ca. 10-15 uur per week.

Wij bieden een gevarieerde en uitdagende functie binnen een dynamische en ambitieuze vereniging. Daarnaast beschikken wij over een enthousiast bestuur en kader. VV Irnsum werkt aan een nieuw jeugdopleidingsplan met als doel de kwaliteit door de gehele vereniging heen te verhogen. De vergoeding wordt in overleg vastgesteld gebaseerd op een bij de functie passende waardering.

Ben je geïnteresseerd in deze functie stuur dan een mail met je CV en motivatie naar [email protected].